

Kiadványszerkesztés
A kiadványszerkesztés az egyik legizgalmasabb vizuális és tartalmi kihívás a marketing világában. Egy jól megszerkesztett kiadvány nemcsak informál, hanem vizuálisan is megragadja az olvasót, miközben professzionális képet közvetít a cégedről. Legyen szó brosúráról, céges magazinról, éves jelentésről, termékkatalógusról vagy akár belső kiadványról – az Aha Marketing kreatív csapata minden esetben egyedi megoldásokkal dolgozik.
A kiadványszerkesztés során gondosan ügyelünk a vizuális egyensúlyra, a márkához illeszkedő arculati elemekre, és arra, hogy az üzeneted hatékonyan és érthetően jusson el az olvasóhoz. A folyamat szoros együttműködésben zajlik: tőled megkapjuk az irányt és az anyagokat, mi pedig a koncepcióból látványos és letisztult kiadványt készítünk – mindezt szakmailag magas színvonalon.
A tipográfia, képi világ, grafikai egység, valamint a kiadvány tördelés minősége mind hozzájárulnak ahhoz, hogy az elkészült anyag valóban reprezentálja a céged értékeit és profizmusát.
A kiadványszerkesztés árazása
A kiadványszerkesztés árai projektenként eltérőek, hiszen minden anyag egyedi. A költségeket befolyásolja a terjedelem, a grafikai igények, a szövegírás vagy -szerkesztés szükségessége, valamint a tervezés és kivitelezés komplexitása. Legyen szó egyszerű szórólapról vagy több oldalas céges magazinról, nálunk átlátható árajánlatot kapsz, rejtett költségek nélkül.
Kiadványszerkesztés lépései
- Konzultáció és brief – cél, üzenet, célcsoport
- Tartalmi egyeztetés – szövegek, képek, arculati elemek
- Látványterv készítése – designkoncepció jóváhagyása
- Kiadvány tördelés – szakszerű elrendezés, tipográfia
- Korrektúra és véglegesítés
- Nyomdai előkészítés és gyártáskoordináció
Akár nyomtatott, akár digitális formátumot szeretnél, az Aha Marketing biztosítja, hogy kiadványod vizuálisan figyelemfelkeltő, tartalmában pedig ütős legyen.